Prędkość gry | 1.25 |
Prędkość jednostek | 0.8 |
Współczynnik produkcji surowców | 1 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Aktywne (oparte na punktach) |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 3000 punktów) |
Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 8:00, +100% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 20:1 przez pierwsze 60 dni |
Flagi | Nieaktywne |
Zbieractwo | Nieaktywne |
Farmienie | Ograniczone |
Twierdza | Nieaktywne |
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone. |
Chłop | Nieaktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 70 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 1.25 |
Limit członków plemienia | 50 |
Ataki na członków plemienia | Odbywają się jak normalne ataki |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Możliwe jest wspieranie wiosek spoza plemienia gracza |
Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
Warunki zwycięstwa | Po 260 dniach plemię musi posiadać minimum 70% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 10.01.24 11:00 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .