Głupi x Głupszy
Głupi x Głupszy
|
|
Punkty: | 30.503 |
Ranking: | 215 |
Pokonani przeciwnicy: |
18.999.103 (92.)
|
Plemię: |
SGMT
|
Wioski (3) |
Współrzędne |
P. |
|
549|553 |
10.135 |
|
548|553 |
10.171 |
|
618|452 |
10.197 |
|
Profil
|
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 176 z plemieniem Tajemnica + Ekipa Miśka + Madhat.
Odznaczenia dzienne
1x Obrońca dnia
Pokonaj jako obrońca najwięcej jednostek na tym świecie.
Najlepszy wynik: dnia 17.04.2024 (210.556 jednostek)
Odznaczenia bojowe
Hetman (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj 250 innych graczy.
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Pogromca zwiadowców (Złoto - Poziom 4)
Odeprzyj 500 ataków zwiadowców.
Rzeźnik (Złoto - Poziom 4)
Zniszcz całkowicie 2.500 wrogich armii.
Śmierć bohatera (Złoto - Poziom 4)
Podczas wspierania innych wiosek strać 100.000 swoich jednostek.
Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Człowiek demolka (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz 250 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Ukochany druh (Złoto - Poziom 4)
Zawrzyj 100 przyjaźni.
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Filantrop (Drewno - Poziom 1)
Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)
Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 100 świata.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Odznaczenia na innych światach
|
|